צה"ל תקף חוליית נ"ט ויעדי חיזבאללה בלבנון

קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף חוליית נ"ט ויעדי חיזבאללה בלבנון

בתגובה לשיגורים הבוקר מלבנון: מטוס קרב של חיל האוויר תקף עמדת תצפית ותשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה, במרחב מרון א-ראס שבדרום לבנון. זמן קצר לאחר מכן, כוח צה״ל תקף חוליית נ"ט שזיהה במרחב | טיל נ"ט פגע בבית במטולה

צילום: דובר צהל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חילופי האש בצפון: מטוס קרב של חיל האוויר תקף במהלך הבוקר (חמישי) עמדת תצפית ותשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה, במרחב מרון א-ראס שבדרום לבנון. זמן קצר לאחר מכן, כוח צה״ל תקף חוליית נ"ט שזיהה במרחב.

במהלך הלילה כוחות צה"ל ירו מרגמות להסרת איום במרחב רב א-תלתין בגבול לבנון.

הבוקר זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל. טיל נגד טנקים פגע פגיעה ישירה בבית ביישוב מטולה שבגליל העליון. נזק כבד נגרם במקום. בחסדי שמיים לא היו נפגעים.

חיזבאללה אישר הלילה כי במהלך תקיפות של צה"ל בדרום לבנון נהרגו 4 לוחמי הארגון, בהם המפקד המקומי בא-נאקורה, חוסיין יזבכ. בכך מספר מחבלי חיזבאללה ההרוגים מתחילת הלחימה עולה ל-147.

גורם מדיני בכיר בלבנון אמר היום: "חיסול אל-עארורי בדאחיה הביך את חיזבאללה, שלא מעוניין במלחמה נרחבת עם ישראל ונמנע מנקיטת כל צעד צבאי שיגרום לשיבוש המצב הפנימי בלבנון. החיסול הציב את חיזבאללה בפני בחירה קשה, בין מימוש הבטחה של נסראללה – להגיב לכל חיסול בלבנון, לבין תגובה לחיסול הזה באופן שמתאים לו, או להחליט להכיל את המצב ולהגיב באופן מקומי. התגובה של חיזבאללה היא בלתי נמנעת – אך תהיה "מכוונת" ותמנע מישראל את ההזדמנות להשיג את מטרתה, לערער את היציבות בלבנון".



0 תגובות